Curs: Facebook i WhatsApp per a negocis

EmprenedoriaEmpresa

Detalls de l’esdeveniment

  • 19 de novembre de 2020
  • Dijous, 9:30 a 14:00

Contact event manager

1 2 3 4

Book your tickets

Thank you Kindly

Curs: Facebook i WhatsApp per a negocis

Dijous, 9:30 a 14:00
19 de novembre de 2020

000000

Curs: Facebook i WhatsApp per a negocis

Dijous, 9:30 a 14:00
19 de novembre de 2020

PRINT

Tres sessions 17, 19 i 24 novembre de 09:30 h a 14:00h

En aquesta formació aprendrem  amb profunditat el màrqueting online a través de WhatsApp i les novetats que aporta WhatsApp Business als negocis per comunicar-se de forma més efectiva amb els clients. El funcionament de Facebook a nivell d’empresa per poder utilitzar-la en el dia a dia amb èxit en el negoci dels participants.

Per realitzar aquesta formació cal portar ordinador portàtil

Sessió 1
•  Objectius:
– Conèixer a fons el màrqueting online a través de WhatsApp Web i les novetats de WhatsApp Business.
– Conèixer  les diverses formes d’instal·lació de WhatsApp segons la casuística de cada negoci.
– Conèixer les darreres novetats de la plataforma WhatsApp Business.
• Continguts:
– Experiències inspiradores de màrqueting, d’atenció a l’usuari i fidelització en negocis amb WhatsApp.
– WhatsApp Web: Funcionament i utilització avançada de la plataforma a través de l’ordinador per a la màxima eficàcia i rendiment.
– Funcionalitats de WhatsApp Business, la plataforma per empreses i negocis.

Sessió 2
• Objectius:
– Aprendre a enviar butlletins, promocions o altres informacions d’interès de forma massiva per als clients que ens ho han sol·licitat.
– Conèixer l’evolució de la plataforma d’anuncis de WhatsApp per empreses.
– Conèixer la comunicació més efectiva a Facebook amb els nostres usuaris.
– Configurar adequadament una pàgina d’empresa.
• Continguts:
– Generar butlletins i promocions a través de WhatsApp: Gestió de WhatsApp i la RGPD.
– Segmentació de clients i enviaments a llistes de difusió amb missatges de valor. – Darreres novetats de la plataforma per a realitzar campanyes d’anuncis a través de WhatsApp Business.
– Facebook: Comunicació visual i emocional per aconseguir més engagement amb els nostres fans i clients. El poder de les paraules.
– Com treballen les marques, empreses i organitzacions a Facebook. Què podem aprendre d’elles.
– Continguts que valoraran els nostres fans. Què funciona millor.- Configuració avançada d’una pàgina de Facebook.
– Eines de disseny que ens ajudaran en la configuració.
– Publicar de forma atractiva per a l’usuari: posts, vídeos, enllaços, enquestes, histories, espai canvas, etc.

Sessió 3
• Objectius:
– Aprendre a utilitzar el vídeo per a comunicar-nos amb els nostres seguidors.
– Aprendre mostrar productes en una botiga a Facebook o a realitzar concursos.- Realitzar campanyes de publicitat segmentada enfocades al públic potencial del negoci.
– Recerques avançades en Twitter.
– Mètodes i aplicacions per aconseguir més seguidors.
Continguts:
– La utilització efectiva del vídeo a Facebook. Subtitulació.
– Gestió de permisos de la pàgina.
– A dministració de la plataforma Messenger de la pàgina.
– Estadístiques del públic de Facebook i de la nostra pàgina.
– Programar publicacions a la hora de més audiència.
– Configuració d’una botiga a Facebook i publicació de productes.
– Quins errors no podem cometre? Com solucionar una crisi social media?
– Edgerank en què ens afecta. Darrers canvis i novetats.
– Creació de sortejos i concursos a Facebook.
– Campanyes de publicitat segmentada amb Facebook a llocs i públic concret segons les nostres necessitats.

Meritxell Farrés García. Formadora en Xarxes Socials, eines d’Internet i Marketing Online
Orientadora i Consultora en Noves Tecnologies
Community Manager/Social Media Manager

NOTA: Una setmana abans de la formació, es confirmarà la inscripió a aquesta. 

Inscripcions aquí